1. Ի՞նչ է երաշխիքային սպասարկումը։
• Երաշխիքը ենթադրում է նորոգման աշխատանքների կատարում և վնասված պահեստամասերի փոխարինում:
2. Ո՞ր դեպքում է կատարվում երաշխիքային սպասարկում
• Վերանորոգումը իրականացվում Է սպասարկման կենտրոնի ստացիոնար արհեստանոցում, եթե ներկայացվում Է ճշգրիտ և լիարժեք լրացված երաշխիքային կտրոն և վնասված չէ սարքի վրա փակցրած ֆիրմային կապարակնիքը (պլոմբը):
3. Ի՞նչը ներառված չէ երաշխիքային սպասարկման մեջ։
• Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում սարքի սնուցման աղբյուրի նորոգում, սարքի տեղադրում, կարգավորում հաճախորդի տանը, փոշու հեռացում, աուդիո-վիդեո գլխիկների մաքրում և նմանատիպ աշխատանքների կատարում:
4. Արդյո՞ք հնարավոր է կատարել գումարի վերադարձ` երաշխիքային սպասարկման շրջանակներում։
• Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ սպասարկման կենտրոնը չի իրականացնում:
5. Ո՞ր դեպքում չի իրականացվում երաշխիքային սպասարկում։
• սխալ շահագործման, անփույթ վերաբերմունքի կամ պատահարի հետևանքով առաջացած մեխանիկական, ջերմային և այլ վնասվածքների,
• սխալ տեղադրման, տեղափոխման,
• սարքի մեջ օտար մարմնի, հեղուկների, միջատների ներթափանցման,
• սնուցման և տելեկոմունիկացիոն ցանցերի Պետական Տեխնիկական Չափանիշներից շեղումների,
• տնային պայմաններում շահագործման համար նախատեսված սարքը հասարակական և այլ նշանակության օբյեկտներում շահագործման, եթե սարքի վերանորոգման կամ ձևափոխությունների փորձեր են իրականացրել մեր սպասարկման կենտրոնի կողմից չլիազորված անձինք:
6. Արդյո՞ք հնարավոր է վերականգնել կորցրած երաշխիքային կտրոնը։
• Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում:
Հարգելի' հաճախորդ, հետերաշխիքային սպասարկումը խորհուրդ ենք տալիս իրականացնել մեր սպասարկման կենտրոնում։