Զամբյուղ

Your Cart is empty

Go to Shop

Ք Տաշիր փ.Ջահուկյան 6-րդ թ.10/2, Tashir, Armenia

Զանգահարեք

033 188889

Երաշխիքային պայմաններ

1. Ի՞նչ է երաշխիքային սպասարկումը։

• Երաշխիքը ենթադրում է նորոգման աշխատանքների կատարում և վնասված պահեստամասերի փոխարինում:

2. Ո՞ր դեպքում է կատարվում երաշխիքային սպասարկում

• Վերանորոգումը իրականացվում Է սպասարկման կենտրոնի ստացիոնար արհեստանոցում, եթե ներկայացվում Է ճշգրիտ և լիարժեք լրացված երաշխիքային կտրոն և վնասված չէ սարքի վրա փակցրած ֆիրմային կապարակնիքը (պլոմբը):

3. Ի՞նչը ներառված չէ երաշխիքային սպասարկման մեջ։

• Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում սարքի սնուցման աղբյուրի նորոգում, սարքի տեղադրում, կարգավորում հաճախորդի տանը, փոշու հեռացում, աուդիո-վիդեո գլխիկների մաքրում և նմանատիպ աշխատանքների կատարում:

4. Արդյո՞ք հնարավոր է կատարել գումարի վերադարձ` երաշխիքային սպասարկման շրջանակներում։

• Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ սպասարկման կենտրոնը չի իրականացնում:

5. Ո՞ր դեպքում չի իրականացվում երաշխիքային սպասարկում։

• սխալ շահագործման, անփույթ վերաբերմունքի կամ պատահարի հետևանքով առաջացած մեխանիկական, ջերմային և այլ վնասվածքների,

• սխալ տեղադրման, տեղափոխման,

• սարքի մեջ օտար մարմնի, հեղուկների, միջատների ներթափանցման,

• սնուցման և տելեկոմունիկացիոն ցանցերի Պետական Տեխնիկական Չափանիշներից շեղումների,

• տնային պայմաններում շահագործման համար նախատեսված սարքը հասարակական և այլ նշանակության օբյեկտներում շահագործման, եթե սարքի վերանորոգման կամ ձևափոխությունների փորձեր են իրականացրել մեր սպասարկման կենտրոնի կողմից չլիազորված անձինք:

6. Արդյո՞ք հնարավոր է վերականգնել կորցրած երաշխիքային կտրոնը։

• Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում:

 

Հարգելի' հաճախորդ, հետերաշխիքային սպասարկումը խորհուրդ ենք տալիս իրականացնել մեր սպասարկման կենտրոնում։